Dziekanat
- Praktyki studenckie - druki
- Stypendia - Fundusz Stypendialny 2024/2025
- Opłaty czesnego rok 2024/25
- Psycholog osób niepełnosprawnych
- Opłaty za legitymacje, czesne i inne
- Regulamin studiów
- Pracownicy dziekanatu
- Godziny pracy
- Ogłoszenia
- Podania
- Komisja Bioetyczna
- Prace dyplomowe
- Techniczne zasady pisania prac
- JSA - Jednolity Sytem Antyplagiatowy
-
Praktyki studenckie - druki
-
Stypendia - Fundusz Stypendialny 2024/2025
Regulamin świadczeń studenckich 2024/25
Ulotka – pomoc materialna dla studentów 2024/2025
Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego/stypendium socjalnego w zwiększonej wysokości
Załącznik nr 1a – Oświadczenie wyjaśniające do wniosku o stypendium socjalne w zwiększonej wysokości
Załącznik nr 1b – Oświadczenie cudzoziemca o spełnieniu kryteriów do otrzymania stypendium socjalnego
Załącznik nr 2 – Wniosek o przyznanie zapomogi
Załącznik nr 3 – Kalkulator dochodów 2023 r.
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o sytuacji majątkowej i dochodowej (w przypadku braku zaświadczenia z MOPS przy dochodzie poniżej 600 zł)
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniem podatkiem dochodowym
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym rodziców oraz spełnieniu pozostałych warunków mających wpływ na skład rodziny we wniosku
Załącznik nr 7 – Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
Załącznik nr 8 – Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych
Załącznik nr 9 – Wniosek o przyznanie stypendium Rektora
Załącznik nr 10 – Punktacja za wyróżniające wyniki w nauce, osiągnięcia naukowe lub artystyczne, lub osiągnięcia sportowe we współzawodnictwie, co najmniej na poziomie krajowym
Załącznik nr 11 – Wzór odwołania od decyzji stypendialnej -
Psycholog osób niepełnosprawnych
Kontakt: tel.605-229-077
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Opłaty za legitymacje, czesne i inne
OPŁATY ZA CZESNE
Opłaty za czesne należy wpłacać na indywidulane konto studenta widoczne w aplikacji Wirtualny dziekanat
DYPLOM UKOŃCZENIE STUDIÓW
OPŁATY ZA LEGITYMACJE, RÓŻNICE PROGRAMOWE, POWTARZANIE PRZEDMIOTU, ODSETKI OD CZESNEGO, INNE
Opłatę za legitymację w wysokości 22 zł oraz inne usługi edukacyjne w wysokości określonej w Regulaminie Opłat należy wpłacać na konto 57 1160 2202 0000 0003 5178 9290
tytułem: imię, nazwisko, nr albumu, kierunek i rok studiów -np.legitymacja.
-
Regulamin studiów
-
Pracownicy dziekanatu
mgr Barbara Kulik
Telefon: tel. 85 749 94 50
Faks: fax. 85 749 94 31
Email: e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Walentyna Klimczuk
Telefon: tel. 85 749 94 40
Faks: fax. 85 749 94 31
Email: e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Godziny pracy
Dziekanat znajduje się w pokoju nr 11, czynny w godzinach:
Poniedziałek: 10:00 – 14:00
Wtorek: 10:00 – 14:00
Środa: nieczynne
Czwartek: 10:00 – 14:00
Piątek: 10:00 – 16:00
Sobota: 08:00 – 14:00
Sobota (zjazdowa): 08:00 – 14:00
Niedziela: nieczynne
Dziekanat (soboty) w czasie sesji egzaminacyjnej i poprawkowej jest nieczynny !!!
Uwaga: w miesiącach lipiec - wrzesień w soboty dziekanat będzie nieczynny
-
Ogłoszenia
UWAGA - ubezpieczenia studenckie
Dziekanat Wyższej Szkoły Medycznej prosi o zgłoszenie się starostów poszczególnych roczników do Prorektor dr E.Barańczuk w sprawie ubezpieczenia studentów na rok akademicki 2024/2025.
Język angielski - spotkanie kwalifikacyjne
EGZAMIN KWALIFIKUJĄCY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA STUDENTÓW ROKU PIERWSZEGO - STUDIA LICENCJACKIE (STACJONARNE I NIESTACJONARNE) ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 26 WRZEŚNIA 2024 ROKU W GODZINACH : 17:00, 18:00, 19:00 (PROSZĘ WYBRAĆ SOBIE ODPOWIEDNIĄ GODZINĘ I PRZYBYĆ DO SIEDZIBY WYŻSZEJ SZKOŁY MEDYCZNEJ W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY KRAKOWSKIEJ 9).
Informacje dotyczące planów zajęć
Rozkłady zajęć będą dostępne po 25 września w zakładce Kierunki-rozkłady zajęć.
Studentci II roku kierunku pielęgniarstwo
Zapraszamy studentów II roku kierunku pielęgniarstwo, którzy składali wnioski w ramach konkursu Ministerstwa Zdrowia (Działanie 3 Bezzwrotne stypendium) do podpisania umów w sekretariacie WSMED (pok.11) w godz. 9.00-15.00.
-
Podania
-
Podanie o rozłożenie czesnego na raty.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu obrony.pdf
-
Podanie o wpis warunkowy.pdf
-
Podanie o urlop.pdf
-
Podanie o skreślenie z listy studentów.pdf
-
Podanie o uchylenie skreślenia z listy studentów.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu praktyk studenckich.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu sesji egzaminacyjnej.pdf
-
Podanie o przystąpienie do egzaminu komisyjnego.pdf
-
-
Prace dyplomowe
-
Wzór karty tytułowej pracy
-
Oświadczenie studenta
-
Wniosek o wydanie odpisu
-
Najlepsza pracy dyplomowa (wypełnia i drukuje promotor)
-
Regulamin konkursu na najlepszą pracę dyplomową.pdf
-
Opinia o pracy licencj./mgr. (wypełnia i drukuje promotor)
-
Ocena sylwetki licencjata/magistranta (wypełnia i drukuje promotor)
-
Karta tematyczna pracy licencjackiej.doc
-
Karta tematyczna pracy magisterskiej.doc
-
Karta obiegowa.pdf
-
-
Techniczne zasady pisania prac
-
JSA - Jednolity Sytem Antyplagiatowy