-
Wnioski o stypendia 2021/2022
-
Opłaty za czesne rok 2021/22
-
Psycholog osób niepełnosprawnych
Kontakt: tel.605-229-077
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Opłaty za legitymacje, czesne i inne
OPŁATY ZA CZESNE
Opłaty za czesne należy wpłacać na indywidulane konto studenta widoczne w aplikacji Wirtualny dziekanat
DYPLOM UKOŃCZENIE STUDIÓW
OPŁATY ZA LEGITYMACJE, RÓŻNICE PROGRAMOWE, POWTARZANIE PRZEDMIOTU, ODSETKI OD CZESNEGO, INNE
Opłatę za legitymację w wysokości 22 zł oraz inne usługi edukacyjne w wysokości określonej w Regulaminie Opłat należy wpłacać na konto 57 1160 2202 0000 0003 5178 9290
tytułem: imię, nazwisko, nr albumu, kierunek i rok studiów -np.legitymacja.
-
Regulamin świadczeń dla studentów 2021/22
-
Regulamin studiów
-
Pracownicy dziekanatu
mgr Agnieszka Mironiuk
Faks: fax. 85 749 94 41 Telefon: tel. 85 749 94 40
Email: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Walentyna Klimczuk
Telefon: tel. 85 749 94 40
Faks: fax. 85 749 94 41
Email: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Godziny pracy
Dziekanat znajduje się w pokoju nr 11, czynny w godzinach:
Poniedziałek: 10:00 – 14:00
Wtorek: 10:00 – 14:00
Środa: nieczynne
Czwartek: 10:00 – 14:00
Piątek: 10:00 – 16:00
Sobota: 08:00 – 14:00
Sobota (zjazdowa): 08:00 – 14:00
Niedziela: nieczynne
Dziekanat (soboty) w czasie sesji egzaminacyjnej i poprawkowej jest nieczynny !!!
Uwaga: w miesiącach lipiec - wrzesień w soboty dziekanat będzie nieczynny
-
Do pobrania
Komisja Bioetyczna
Podania
-
Wniosek o wystawienie faktury.pdf
-
Instrukcja wystawiania faktur studentom.pdf
-
Podanie o rozłożenie czesnego na raty.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu obrony.pdf
-
Podanie o wpis warunkowy.pdf
-
Podanie o urlop.pdf
-
Podanie o skreślenie z listy studentów.pdf
-
Podanie o uchylenie skreślenia z listy studentów.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu praktyk studenckich.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu sesji egzaminacyjnej.pdf
-
Podanie o przystąpienie do egzaminu komisyjnego.pdf
Prace dyplomowe
-
Oświadczenie studenta
-
Wniosek o wydanie odpisu
-
Najlepsza pracy dyplomowa
-
Zarządzenie Rektora dotyczące regulaminu antyplagiatowego
-
Wniosek do Komisji Bioetycznej
-
Regulamin konkursu na najlepszą pracę dyplomową.pdf
-
Techniczne zasady pisania pracy magisterskiej i licencjackiej.pdf
-
Opinia o pracy licencj./mgr.
-
Ocena sylwetki licencjata/magistranta przez promotora
-
Karta tematyczna pracy licencjackiej.doc
-
Karta tematyczna pracy magisterskiej.doc
-
Karta obiegowa.pdf
Stypendia
-
-
Ogłoszenia
Uwaga studenci
Wyższa Szkoła Medyczna informuje, iż w soboty niezjazdowe (16.04, 23.04, 30.04.2022) dziekanat będzie nieczynny.
Zarządzenie Kanclerza z dnia 27.12.2021 r. dot. wysokości opłat za naukę
Zarządzenie Kanclerza z dnia 27.12.2021 r. dot. wysokości opłat za naukę
Załącznik 1 do Zarządzenia Kanclerza z dnia 27.12.2021 r.Zajęcia dodatkowe
Szanowni Studenci I roku studiów stacjonarnych!
Uczelnia od dnia 17.12.2021 r. od godziny 16.00 realizować będzie dodatkowe nieobowiązkowe zajęcia w zakresie wyrównywania poziomu wiedzy z wybranych przedmiotów, w obrębie wymaganym dla realizacji studiów na określonym kierunku.
Zajęcia mają na celu wyeliminowanie ewentualnych różnic w przygotowaniu abiturientów do podjęcia studiów. Wszystkich studentów, którzy wyrazili deklarację uczestnictwa w zajęciach zapraszamy na pierwsze spotkanie.Studenci niestacjonarni
Z uwagi na pracę Kwestury w dni robocze, uprzejmie prosimy o kontakt osobisty pok.1 lub telefoniczny 85/7499455
od poniedziałku do piątku w godz.8:00-16:00 oraz e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w celu załatwienia wszystkich spraw
lub ustalenia dogodnych dla Państwa terminów.