Dziekanat
- Praktyki studenckie - druki
- Stypendia - Fundusz Stypendialny 2023/2024
- Opłaty czesnego rok 2023/24
- Psycholog osób niepełnosprawnych
- Opłaty za legitymacje, czesne i inne
- Regulamin studiów
- Pracownicy dziekanatu
- Godziny pracy
- Ogłoszenia
- Podania
- Komisja Bioetyczna
- Prace dyplomowe
- Techniczne zasady pisania prac
- JSA - Jednolity Sytem Antyplagiatowy
-
Praktyki studenckie - druki
Praktyki studenckie w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. J. Śniadeckiego
Załącznik nr 1 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 2 - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
Załącznik nr 4 - Karta obiegowa
-
Stypendia - Fundusz Stypendialny 2023/2024
Regulamin świadczeń studenckich 2023/24
Ulotka – pomoc materialna dla studentów 2023/2024
Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego/stypendium socjalnego w zwiększonej wysokości
Załącznik nr 1a – Oświadczenie wyjaśniające do wniosku o stypendium socjalne w zwiększonej wysokości
Załącznik nr 1b – Oświadczenie cudzoziemca o spełnieniu kryteriów do otrzymania stypendium socjalnego
Załącznik nr 2 – Wniosek o przyznanie zapomogi
Załącznik nr 3 – Kalkulator dochodów 2022 r.
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o sytuacji majątkowej i dochodowej (w przypadku braku zaświadczenia z MOPS przy dochodzie poniżej 600 zł)
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniem podatkiem dochodowym
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym rodziców oraz spełnieniu pozostałych warunków mających wpływ na skład rodziny we wniosku
Załącznik nr 7 – Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
Załącznik nr 8 – Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych
Załącznik nr 9 – Wniosek o przyznanie stypendium Rektora
Załącznik nr 10 – Punktacja za wyróżniające wyniki w nauce, osiągnięcia naukowe lub artystyczne, lub osiągnięcia sportowe we współzawodnictwie, co najmniej na poziomie krajowym
Załącznik nr 11 – Wzór odwołania od decyzji stypendialnej -
Psycholog osób niepełnosprawnych
Kontakt: tel.605-229-077
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Opłaty za legitymacje, czesne i inne
OPŁATY ZA CZESNE
Opłaty za czesne należy wpłacać na indywidulane konto studenta widoczne w aplikacji Wirtualny dziekanat
DYPLOM UKOŃCZENIE STUDIÓW
OPŁATY ZA LEGITYMACJE, RÓŻNICE PROGRAMOWE, POWTARZANIE PRZEDMIOTU, ODSETKI OD CZESNEGO, INNE
Opłatę za legitymację w wysokości 22 zł oraz inne usługi edukacyjne w wysokości określonej w Regulaminie Opłat należy wpłacać na konto 57 1160 2202 0000 0003 5178 9290
tytułem: imię, nazwisko, nr albumu, kierunek i rok studiów -np.legitymacja.
-
Regulamin studiów
-
Pracownicy dziekanatu
mgr Barbara Kulik
Telefon: tel. 85 749 94 50
Faks: fax. 85 749 94 31
Email: e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Walentyna Klimczuk
Telefon: tel. 85 749 94 40
Faks: fax. 85 749 94 31
Email: e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Godziny pracy
Dziekanat znajduje się w pokoju nr 11, czynny w godzinach:
Poniedziałek: 10:00 – 14:00
Wtorek: 10:00 – 14:00
Środa: nieczynne
Czwartek: 10:00 – 14:00
Piątek: 10:00 – 16:00
Sobota: 08:00 – 14:00
Sobota (zjazdowa): 08:00 – 14:00
Niedziela: nieczynne
Dziekanat (soboty) w czasie sesji egzaminacyjnej i poprawkowej jest nieczynny !!!
Uwaga: w miesiącach lipiec - wrzesień w soboty dziekanat będzie nieczynny
-
Ogłoszenia
STUDENCI - informacje dotyczące pierwszego zjazdu
Szanowni studenci informujemy, że pierwszy zjazd na kierunku:
Kosmetologia studia licencjackie (niestacjonarne) rok I, rok II, rok III
Kosmetologia studia magisterskie (niestacjonarne) rok I
Pielęgniarstwo studia licencjackie (niestacjonarne) rok I, rok II, rok III, rok IV
Ratownictwo medyczne rok I, rok II, rok III
Pierwszy zjazd obędzie 29-30.09 -01.10.2023r (plany zajęć ukażą się po 25.09.2023)
NATOMIAST
Pielęgniarstwo studia magisterskie rok I, rok II (niestacjonarne)
Pierwszy zjazd odbędzie się 06-08.10.2023 (plany zajęć ukażą się po 02.10.2023)
Kosmetologia studia magisterskie rok II (niestacjonarne)
Pierwszy zjazd odbędzie się 13-15.10.2023 (plany zajęć ukażą się po 02.10.2023)
Szkolenie BHP - studenci 1 roku
Szkolenie BHP
STACJONARNIE
Ratownictwo Medyczne rok 1 (niestacjonarne) 04.12.2022 w godzinach 11:00 – 11:45
Kosmetologia studia licencjackie rok 1 (niestacjonarne) 17.12.2022 w godzinach 12:40 – 13:25ON-LINE
Pielęgniarstwo studia magisterskie rok 1 (niestacjonarne) 16.12.2022 w godzinach 16:00 – 16:45 Pielęgniarstwo studia licencjackie rok 1 (niestacjonarne) 10.12.2022 w godzinach 11:00 – 11:45
Fizjoterapia rok 1 (niestacjonarne) 18.12.2022 w godzinach 17:50 – 18:35
Fizjoterapia rok 1 (stacjonarne) 06.12.2022 w godzinach 16:40 – 17:25
Kosmetologia studia magisterskie rok 1 (niestacjonarne) 11.12.2022 w godzinach 16:10 – 16:55Program stypendialny dla studentów kształcących się na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne.
Program stypendialny dla studentów kształcących się na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne.
Więcej informacji: Program Stypendialny 2022/23
Ankieta eurostudent
informacje na temat badania eurostudent
Bierzemy udział w największym europejskim przedsięwzięciu badawczym dotyczącym życia studentów w formie ankiety internetowej – EUROSTUDENT.
Jest to cykliczny projekt, który pozwala na uchwycenie trendów przydatnych w kształtowaniu polityki publicznej. Dołącz już dziś!
Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie wszystkich uczestników studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich oraz podyplomowych.Zapraszamy studiujących stacjonarnie, niestacjonarnie oraz tych, którzy studiują na odległość.
Ankieta zajmie ok. 20 minut, dostępna jest do końca czerwca.Zalecamy wypełnianie na większym ekranie niż smartfon.
Zapewniamy, że Twój głos będzie miał ogromne znaczenie dla rzetelności wyników i reprezentatywności badania, a tym samym dla porównywalności wyników Polski na tle innych krajów europejskich.Podziel się swoją historią i doświadczeniami.
Dziękujemy za poświęcony czas.Zespół badawczy EUROSTUDENT.
https://www.eurostudent.eu/
Napisz:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zadzwoń (pn-pt 8-16): 511 890 222 -
Podania
-
Podanie o rozłożenie czesnego na raty.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu obrony.pdf
-
Podanie o wpis warunkowy.pdf
-
Podanie o urlop.pdf
-
Podanie o skreślenie z listy studentów.pdf
-
Podanie o uchylenie skreślenia z listy studentów.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu praktyk studenckich.pdf
-
Podanie o przełożenie terminu sesji egzaminacyjnej.pdf
-
Podanie o przystąpienie do egzaminu komisyjnego.pdf
-
-
Prace dyplomowe
-
Oświadczenie studenta
-
Wniosek o wydanie odpisu
-
Najlepsza pracy dyplomowa (wypełnia i drukuje promotor)
-
Regulamin konkursu na najlepszą pracę dyplomową.pdf
-
Opinia o pracy licencj./mgr. (wypełnia i drukuje promotor)
-
Ocena sylwetki licencjata/magistranta (wypełnia i drukuje promotor)
-
Karta tematyczna pracy licencjackiej.doc
-
Karta tematyczna pracy magisterskiej.doc
-
Karta obiegowa.pdf
-
-
Techniczne zasady pisania prac
-
JSA - Jednolity Sytem Antyplagiatowy